Nechali jste si vytvořit špičkové webové stránky, a nyní řešíte otázku textů? Struktura webu je jedna věc, avšak čtivé, kvalitní a profesionální články jsou věc druhá. Když už jste investovali tisíce korun do vytvoření stabilního a kvalitního webu, neváhejte také investovat do napsání smysluplných, efektivních a profesionálně pojatých textů. Vaši čtenáři to rozhodně ocení.
Aby návštěvník vašich stránek u vás setrval alespoň minutu, musí ho váš web zaujmout již na první pohled. O to se postarají odborníci, kteří měli na starost jeho tvorbu a grafici, kteří taktéž rozumí svému poslání. Aby zde návštěvník strávil ještě delší dobu, je potřeba, aby mu měly vaše stránky co nabídnout. Dát si tedy záležet na kvalitních článcích je naprostým základem úspěchu a důvodem, proč není dobré podceňovat copywriting. Co by měly jednotlivé texty splňovat za parametry?
ü Čtivé – jakmile je návštěvník začne číst, je potřeba, aby se od nich nebylo snadné odtrhnout.
ü Jednoduché – složité výrazy, odborná slova a tak podobně nikoho nezaujmou, ba naopak, možná leda vystraší. Použití jednoduché češtiny je tedy základem.
ü Profesionální – i přesto, že články musí být jednoduché, musí být vidět, že je psal profesionál, který tomu perfektně rozumí.
ü Přehledné – není nic horšího než dva obrovské odstavce plné písmenek. Základem úspěchu je i to umět text rozvrhnout tak, aby lahodil lidskému oku a nutil ho k dalšímu čtení.
Články by měly respektovat SEO zásady
Důležité také je, aby daný textař perfektně ovládal veškeré zásady SEO optimalizace. Časté opakování klíčových slov, nadužívání jednotlivých slovních spojení a tak podobně, to jsou chyby, které nikam nevedou. Je tedy potřebné psát takové texty, které jsou v pořádku nejenom po obsahové a gramatické stránce, ale také po stránce optimalizační. Jestliže v této oblasti spíše tápete, neváhejte se obrátit na odborníky.