Za socialismu kolovaly mezi mnoha lidmi v naší zemi tlusté katalogy zásilkových obchodů ze západního Německa, v nichž se objevovaly nádherné výrobky, pro našince zcela nedostupné. U nás se nic podobného v obchodech nevyskytovalo, až nám připadalo, jako kdyby naši výrobci postrádali fantazii. Kupříkladu jste v katalogu mohli objevit dnes již notoricky známé dámské kalhotky s potiskem pro jednotlivé dny, označené nápisy „Saturday, Sunday, Monday…“ Dnes takové kalhotky koupíte naprosto běžně, ale co běžně nepořídíte, jsou tímto způsobem inspirované hrnky. Když se totiž někdo odhodlá koupit reklamní hrnky a nechá je potisknout buď pro sebe, pro své přátele nebo věrné zákazníky, zpravidla se orientuje na jeden typ hrnku a jednu barvu.
Je to docela nuda, nemyslíte? Což takhle dotáhnout nápad s hrnky až tam, kam to dotáhli výrobci dámských kalhotek? Můžete kupříkladu někomu darovat celou barevnou sadu a seřadit hrnky vedle sebe jako barvy duhy – od červené přes oranžovou a žlutou k zelené, modré a fialové či růžové. Na každém hrnku by mohl být nějaký poutavý nápis a krásný potisk ve formě koláže, takže třeba darujete-li hrnky své dívce, na každém může být vytištěna jiná pokojová rostlina se stručným popisem.
Pokud jste dívka, váš přítel jistě ocení vaše fotografie s různými grimasami – na jednom hrnku se budete usmívat, na druhém vypláznete jazyk, na třetím přivřete šibalsky jedno oko atd. A na každém budete oblečená v jiném tričku nebo v plavkách. A každý hrnek můžete opatřit nějakým vtipným textem. Váš přítel si hrnky vezme do práce na pracovní stůl, celou sadu sedmi hrnků a jeho kolegové mu budou vaši krásu na fotografiích závidět, anebo ještě lépe – nechají se inspirovat a objednají si něco podobného. Lidé jsou chytlaví a pokud někde vidí něco zajímavého, chtějí to mít také, což je přirozené.